Thursday, March 22, 2012

Mahu sedikit ruang untuk bernafas.

Balik kerja, hari dah malam. Semua yang plan nak buat tak terbuat. I hardly see my baby girl nowadays. I planned so many things for my baby boy but everything are just left in the pipeline..
.



Abang yang adil.. Bukak siap2 and bagi sorang satu untuk amik rasa.. :P

It's killing me inside knowing that I'm missing the precious time of my babies' life and there's nothing much that I can do about it.
Yes, it's killing me.
Got to go, work is calling, againnnnnn.. =(

I cried my heart out just by looking at my routine. I'm failing and I really need a break!!

5 comments:

yatie chomeyl said...

hang in there sayam...jie boleh!

Eray Majid said...

xpe, nti cuba redeem balik on wiken ye, sbb sy pun rase mende yg same....

Lynn Abd Latib said...

Samalah kita jiey .thats why hari nih amik cuti seharik,rasa nk golek2 kat rumah.mmg menyampah kalo tgk normal routine,pg2 dh kuar,lewat mlm br blk.masak pun x smpt.huhuhu

Mrsboxz said...

Samalah kita, its really2 hurt & guilty bila tkdpt spend masa utk anak...baby sy tup2 dh msuk 5bulan.Tido mlm tknk dgn Mama, cari Atuk or Nenek. Nangis meraung2 tknk didodoi Mama...dpt dkt time dia pejam mata, tido.Mengalir airmata stiapkali tgk dia tidur...huhu

p/s: apa nama seat purple yg baby Reefa duduk tu? cmlnyer,mana nk bli tu? mhl tk?

Anonymous said...

Dear Jiey,
Let them be,from the pictures like you said, abang is taking care of adik in HIS OWN WAY.Albeit needing someone to monitor over.Sometimes kids prefer small friends than we the protective parents.Its from experients.Trust me.Regards.