Tuesday, August 28, 2007

Lelaki ini untukku

Entry from previous blog

LELAKI INI

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu
Kemanapun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemanapun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki

Chorus:Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu?
Bridge:Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu


Aku tahu kau lelaki terbaik untukku.. persetan dgn umpat keji orang kerana mereka tak merasai dan memiliki apa yg kita ada.. Aku akan belajar memaafkan dan melupakan kiranya itu yang terbaik.. Maafkan aku andai aku terkasar denganmu. Sememangnya aku tak pernah lepas dari melakukan kesilapan.. Demi dirimu yang kucintai, I'm willing to change.. I'm willing to be someone better... bukan untuk orang lain, tapi untuk dirimu, untuk aku, dan untuk masa depan kita.. Kerana, cinta yang satu padamu.. dan kerana, kaulah lelaki itu...

1 comment:

Anonymous said...

wow…i like! auw