Thursday, February 16, 2012

Mencari kemanusiaan untuk dia..

Status di FB hari ni:
Terima kasih kerana menyayangi anak yang aku tatang penuh cinta. Tapi bolehkah sayang itu kamu sertakan dengan kesesuaian dan kemanusiaan? Kita sama semuanya sama, apa yang ada hanyalah kehidupan..
.

Anak syurga.. Kalau dia tahu berkata-kata dan meminta-minta, pasti keadaannya bukan begitu kan?

5 comments:

YaYaNsMuM said...

Aak adalah anugerah paling indah dalam hidup kita, :)

yatie chomeyl said...

bakpo ni jiey? story mory la ko mokcik retep...ado ore ngato abe ian hensem lagi ko jiey?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tak po la jie. oghe tengok sebagai kekurangan tapi kita tahu dio adalah kelebihan untuk kita. manusia hati busuk memang ramai, tapi hok suci murni pun ramai jugak :)

Rozuan Ismail said...

dia penyeri. dia anak syurga

Syaz said...

lama x komen sini...

anak ini anak syurga jiey...bila dah anak syurga...pasti cabarannya hebat..neway tahniah for ur new baby born...dah sepasang dah...:)