Friday, December 5, 2014

Cerita semalam dan janji..

Cerita semalam, ke Masjid Wilayah untuk akad nikah adik kakak ipar aku.. MasyaAllah, cantiknya rumah Allah SWT tu di waktu malam. First time smpi malam kat sana. Tapi sebab ada kelewatan sikit, takde daya dah nak ambik2 gambar by the time the aqad ends.
 
Indah.

Cinta datang dalam pelbagai bentuk. 2 bentuk ni memang aku cinta sangat-sangat!

Minggu ni akan sibuk sangat-sangat. Hari ni nak beli brg2 for setting up candy buffet table tomorrow. Sandingnya esok. Then lepas majlis ke Lumut, hari Ahad nak ke Pangkor. Jumpa Isnin y'alls!!
 
Semalam ada yang tanya kegunaan Brain Power Young Living Essential Oil. Dah janji nak post so laju2 kita.  
 
Ni antara yang aku jumpa from pokcik google.

Citer pendek je sebab busy. Ni aku tepek dua testimonial. Sket2 je dulu noks!
 
Testimonial yang ni sebelumnya tu dok citer pasal Brain Power. Anak akak tu yang kaki tido terus celik terang bijik mata.. Siap keluar macam-macam bunyi. Hahaha.. Sampai restless. So aku suruh akak ni kurangkan pakai sket. Akak ni pakai kerap masa tu sebab anak dia kat spital, ada sawan. So keje dia sapu Brain Power untuk hilangkan sawan so aku suggested try something else for sawan. Sebab kalau anak tak cukup tido and rehat pun leh contribute to sawan. Saje aku tepek testi ni nak capture part memang power tu je.. Hekhek.
 

Ni mak ni sapu Young Living Brain Power Essential Oil kat anak dia yang nak exam.
 
Kagum kan? Dengan izin Allah SWT.
 
Banyak lagi tapi kakak kawasan busy! Till then.
P/s - Ada lagi hutang reply pertanyaan. Tunggu Kakak jawab yea.. Tenkiu lap u.. 
Whatsapp PA I kat 0172742005.
Bye youuuu..