Wednesday, December 3, 2014

Migraine dan sawan bersama Young Living Essential Oils

Amboiii.. Macam rancangan Bersama AC Mizal la pulak. Hahahah.. Okeh, kita cut short je.. Moh share testimonials. Biar gambar berbicara kekdahnya..
 
 
Ni testimonial migraine daripada customer terawal aku. Dia beli diffuser dengan everyday oil set dah tu tambah RC. So dia explore la oils ni dengan sendirinya. Tapi memang hardcore la dia ni pada aku sebab dia guna Panaway for migraine. Aku biasa pakai Deep Relief je sebab Panaway ni panas.. 
 



 
Ok, ni pulak testimonial sawan. Dari seorang mak kepada pejuang kecil: 
 
 
Ini pun satu lagi testimonial daripada emak pejuang kecil yang mencuba set untuk sawan gak.. Emak ni approached aku dengan tanya Brain Power boleh kuatkan otot ke tak. Then inilah explanation aku based on observation:-
 
Honestly aku tak pernah terfikir nak berbisnes bagai. Sebab penat kot. Jadual senantiasa la packed. Tapi aku suka berYLEO ni sebab niat aku nak tolong orang. Bila aku dapat testimonial segini, Subhanallah.. Happy tak terkata. Aku kira, aku turut sama membantu. Tak banyak, sikit pun jadik la.. Tunggu sharing seterusnya yea.. Hekhek..
 
P/s - Sape yang dah PM/Whatsapp/Teleg tapi aku lom reply, tlg re-send. Aku tuka phone, segala makneka hilang.. Hukhuk. Mahap sesangat naa.. 0172742005. Tq

1 comment:

Marsha~ said...

mmg berbaloi dgn harga... anak2 saya dah tak batuk teruk lagi... ;)