Tuesday, January 29, 2008

Bosan yang amat

Saya bosan yang amat.. Tapi saya malas untuk menaip.. Keje saya byk yang x terbuat.. Dulu bising keje byk gaji sikit.. X padan kata saya.. Skrg gaji dh naik tp malas saya tetap byk.. Sape yg ade jawapan untuk penyakit malas saya ini?? X sabar rsnya menantikan "detik" itu.. Bukan kerana saya terlampau excited tp sebab sy nk cuti lama.. lalalalallalalala..

5 comments:

LiNie said...

Ala..malas tu kan pembawak budak..Jiey ni sebenarnya rajin keje jugak..tul x?

BieY said...

sy juga malas bkeje..linie juga malas bkeje..kite btiga sume malas bkeje..apo nk jadi hey…

Jiey^Mien said...

Itu tandanya kita semua akan jd org kaya suatu hari nnt.. Di mana kita tidak lg perlu bekerja utk wang kerana wang yang akan bekerja utk kita.. (Ayat standard ore2 kayo nih)

HuslaiLy said...

hurm..saya lagi malas dari semua org..saya pun tak tahu macamane nak buat n royat..tapi saya tetap datang kerja n buat..tapi saya malas sebenarnye..saye buat kohor2 saje kerja2..tak rushing2 like before..biarlah saya berenti n banyak pending,skali fikir kesian kat depa, sekali fikir biarlah padan muka depa..hish! tak baiklah saya ni

Jiey^Mien said...

Awak baik la tuh.. offc masuk kul 830, kul 730 awk dh terpacak kat situ.. Pd hal awk dh tender dh.. Hahahahha.. mulia sggh hati awak..