Monday, January 28, 2008

Bukan rahsia lagi..

Sila rujuk entry ~bila nk dpt baby part 1 & 2???? ~

Kerana ia bukan rahsia lagi, so i have to come clean.. Sebab mn2 yang dh tau akan bertanya dlm nada yang agak tidak percaya dan kurang senang.. Dan soalan yang biasa saya terima adalah:
"Betul ke ni? Jangan main-main.." atau pun "Ko ni biar benar.. Nape x bgtau? Saje jer nak berahsia" dan hingga ke saat ini saya masih di asak dgn soalan "Bila nk dpt baby ni? Watpe tgg lama2?"

Jawapannya, "Betul.. Bukan niat nak berahsia.. Kalau bleh nk berkongsi kegembiraan ni dgn 1 dunia.. Cuma xnk la terlampau excited.. Sebab awal lagi.. Memang ade niat nk bgtau, tapi ingt nak tgg bila dh xleh cover... Bukan niat nak tgg lama2 tp rezeki kan di tangan tuhan" Actually, kami sudah mengetahui seawal entry ~bila nak dpt baby~ ditulis lagi..

Ye kawan2.. Di sini, saya telah membuat official announcement.. Kalau ade apa2 lagi perkara berbangkit, mungkin lain kali sy perlu mengadakan press conference pulak n mintak ajah tolong arrange everything.. hehehhe..

Alhamdulillah.. Sudah masuk bulan ke-4.. Jantina lom dpt dipastikan.. Tp x kisah la.. Laki atau pompuan kami terima.. & memang saya sudah ade nama untuk baby kami.. (Nama ini saya simpan sblm sy mengenali hubby lg yea.. Kerana mmg saya suka nama ini - Jgn risau, ini bukan nama omputih spt Reeve Damien atau pun Jeremy Jay..)


Apa2 pun, doakan keselamatan kami k..

7 comments:

Anonymous said...

finally..heheh!

Anonymous said...

madly siap tepon marin tanyo i yor ko u pregnant.serba slh i..
u,kbetuley tgh bc blog u neh ado lagu kau satu2nya..aduh tringat kenangan kite bcintan cintun dulu..

Jiey^Mien said...

Hahaha.. byk sggh persoalan dlm kehidupan.. siye ko u.. smlm i wak u serbo slh.. i mitok maah deh..
Rajin skali i oyak ko hubby i, nih lagu kenange nge gewe dulu nih, dio tarik muko jeles.. tp dio x tanyo sapo.. muahahhaha..

Anonymous said...

hahah! u gak eh..mst dio ingat tu lagu kenangan u nge jate lain..

Anonymous said...

Jie, i tau doh u ado baby cumo malas nok tanyo2 u sbb dale blog u ni sokmo ado ayat2 kias pasal baby..

Anonymous said...

tahniah jiey im happy for u..jaga kesihatan diri n baby..jangan ngamuk2 ko hubby..siye ko dio…banyakkan bersabar..baca surah2..selawat & zikir..InsyaAllah diberkati Allah n selamat semuanya…:)baby…
** nama2 yg u reka since skoloh ko?**

Jiey^Mien said...

Muahhaha.. Dok.. dok.. Namo reko ms u dh.. maso skolah nk namo Andrew key.. Barat sggh i teko tuh..