Thursday, January 19, 2012

Bila mana Abang dah jadi pengacau..

Adik tak banyak gambar macam Abang.. Sebab tiap kali nak ambik gambar Adik, Abang mesti datang mengacau.. Kalau kita kuar BB, sibuk la Abang nak tengok gambar kat BB.. Bila kita kuar tab, sibuk la dia nak tengok flash photos.. Bila kita kuar DSLR, pun sama2 sibuk nak tekan-tekan n tengok gambar..
.
Abang dulu, lepas satu baju mama pakaikan, terus ambik gambar.. Tukar pakai baju lain, ambik gambar lagi.. Dh rupa model kecik mama dah.. Adik?? Nan hadooo.. Memang berperang la nak ambik gambar adik.. Kalo kita nak photoshoot adik sorang2, cepat je abang datang menepek..

Ni contoh2 dia:-

Snap sekeping dulu..
.
Eh, tetiba ada tangan datang sentuh-sentuh adik.. 
.
Tangan tu memang tak lari jauh la..

Kita umpan dengan toys, dia toleh la kejap..

Pastu dia hadap adik balik..

"Owh finally!! Dia blahh dahhh.. Macam2!" Kata Adik sambil tepuk dahi..

Sekali, dia datang balik tuuu..
.
Takpe la dik, kita gi ambik gambar kat studio je la eh..

12 comments:

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

rindunye nak ade baby= kecik bam-bam cam reefa aleesya...geram nengok peha tu..

Anonymous said...

soo...cute..abg ian sayang adik tue x boleh duduk jauh2 ;)

rizalhana said...

Jiey, sama la kita. Sampai gambar anak kedua ni boleh kira berapa kali je snap.

ch@ said...

gambar last tu jie. adik baru je nak steady. sekali abg datang pulak. comel aja mereka ini. adik tuuu meh sini pipi. aunty cha nak dukung mmg tak larat dah.

littlehumblelynn said...

alah..jiey..comel je ian duk dkt adik tuh..

:)

Rozuan Ismail said...

sayang le adik dia

transformed housewife said...

Abg Ian nak main dgn adik tu. Tu yg tak boleh mama dia ambik gambar adik. hehe

mama_kimey said...

hahahha...pandainye abg ian...

klik! klik! ceritaku! said...

abg ian syg baby rifa.. tak leh berjauhan..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

adik comel, tu psl abang yang comel tu pun geram sekali :)

Noina said...

hahaha!! tergelak aku jiey baca entry ko..hehe..apapun rayyan makin bijak..:) ishh..geram pulak kat budak berdua neh..seronok tgk gelagat dorang.. :)

wan nurul hezrina said...

dia geram ngan adek tuh=)dah nampak kasih sayang disitu