Monday, August 4, 2008

Sudah lama..

Walaupun masih berkasih sayang, walaupun masih pujuk memujuk, tapi serasakan sudah lama kami tidak 'bercinta'.. Hanya kami.. Dengan itu, kata hubby, ada 3 destinasi.. Dan saya harus memilih.. yang lain ditanggung beres..
Duta Puri Island Resort, Pulau Kapas
Duta Hacienda Riveria Resort, PD
atau..

Hyatt Regency Kuantan Resort..

Dan saya tekad memilih..

BALI!

P/s - Tapi tarikhnya serasa masih jauh.. Kata mummy, tunggu la Rayyan besar2 sket.. Kalo dlm M'sia bleh la.. Oh, saya tidak dapat membuat pilihan..

3 comments:

Pnut said...

kalau Rayyan dah besar sikit boleh pegi Pulau Kapas, sebab nak naik bot, risau jugak kan...

akak vote go to Kuantan.. pehtu leh lajak ke Cherating...

eheheh suka ati je nak vote honeymoon orang...eheheh

Iron Butterfly said...

weihh.. tolo ah!! tok oyak ko aku url baru!! aku tau ni pon sebab ado visitor mari blog aku thru blog mu. aku igt ko sapo jiwo molek namo url.. cess.... hampeh arr mu Gee.. tok oyak ko aku url baru. dang.

missdreamcatcher said...

mmg tk menjawab soalan la u ni. btw i vote for bali too!!

ntah bile tahun nk g bali tah i ni. dgn zaman2 merudum mcmni.hehe