Wednesday, September 19, 2012

Yang paling rajin melayan~

Orang yang paling rajin melayan tuan kecik ni, tak lain dan tak bukan adalah Atuk dia..

 Tengah syok tengok TV pun boleh paused.. Even tho citer kungfu feveret dia skali pun..

Jauh nak banding kalo compare dengan kitorang masa kecik2 dulu..
Abah garang yang amat. Nak bernafas pun tak selesa kalo dia ada kat rumah.
Kalau tengah bergaduh, dengar Abah balik, mencicit lari masuk bilik.. Dok diam2.
Kerenah Rayyan Ariff, MasyaAllah.. Tak terkata.
Tapi Abah boleh tahan.
Melayan tak ingat.
Dengan cucu, Abah dah jadi harimau patah taring.
Hebat penangan cucu nehhh
:-)

5 comments:

Fieda said...

semua tok, opah atok atau tok wan di luar sana begitu.... Masa dengan anak, garangnya tiada tolok banding, dengan cucu, macam mana pun tak apa...:)

shark said...

sayang cucu katakan :)

Salmi Khairil said...

atok kalau melayan cucu memang lain sikit..dia manjakan abis..

transformed housewife said...

biasala ore2 tuo ni kalu dgn anok bekeng tapi dgn cucu manjo sikit.

UmmiQusyairi said...

Sama dengan abah kita kak.. Masa kiteorang dulu tak pernah nya dia bawak g kedai pastu naik rumah balik tingkat 4.. bawak turun,, naik sendiri.. ni ngn cucu sorang ni, turun naik tak kesah pun.. hehe