Sunday, May 2, 2010

Pulang saya bertemankan dia...

Hari jumaat, kesesakan lalu lintas agak teruk.. Mungkin kerana saya keluar dari pejabat sewaktu jam menghampiri jam 540pm.. Timing yang agak tidak sesuai untuk bergerak pulang pada hari jumaat namun saya terpaksa kerana banyak perkara yang perlu diselesaikan sebelum bergerak ke Teluk Senangin keesokan harinya.
.
Keputusan yang dibuat untuk menyertai gathering superfamilies di Teluk Senangin dibuat pada saat-saat akhir. Pertamanya kerana hubby tidak turut serta. Keduanya, Rayyan Ariff masih bersisa sedikit selsema, dan ketiganya, puteri bongsu kami iaitu Alanna Qish masih bertarung di HKL.
.
Oleh kerana itu, segala persiapan bermula dari membeli-belah sehinggalah ke bekalan makanan, semuanya harus diselesaikan pada sisa hari jumaat yang sedikit itu. Maka saya gigihkan diri untuk keluar dari pejabat pada jam 540pm walau maklum itu adalah peak hour.
.
Kesesakan jalanraya agak teruk. Namun sepanjang memandu, saya hanya tersenyum apabila melirik ke arah tempat duduk penumpang.. Kerana saya pulang bertemankan dia..
.
~Masih tersenyum sehingga sekarang~
.
Kejutan yang pada saya agak kurang menjadi namun masih pada tahap yang sangat memuaskan.. =)
.Fluffy teddy and red roses.. Owh Alimin, sayang kamu! ~@sweet sampai pengsan@~
.
Sewaktu ia dihantar, saya sudah keluar untuk makan tengahari. Dan sebelum saya pulang ke pejabat, saya sudah mengetahui kiriman 'hadiah' ini melalui teman yang berada di pejabat. Gerak hati menyatakan bahawa ianya pasti kiriman bunga. Maka itulah saya katakan ianya satu kejutan yang tidak menjadi.
.
Namun apabila melihatkan bukan hanya bunga, malah terdapat seekor beruang kecil berwarna putih mulus itu! Owh, hati kembali berbunga riang.. Serius, dalam hati ada taman!! :P

10 comments:

m@y said...

schweet..hepi anniversary ;p

Pnut said...

psssttt seumur hidupku..first time dpt bunga dari pakcik gebu ialah masa hari konvo, itupun member malu alah, sebab bakal pak mertua dia belikan bunga utk akak, dan apekah dia tader perasaan utk beli bunga pada tunangnya tika itu???

Sumpah!! itu pertama dan terakhir gue dapat beb...

tahun ni anibesari ke10, hahahah kompem tader mendernya...hiks...

dalam hati ada taman...samalah kita..ahaks

izzahazfar said...

zah jeles...hhehehe...hope this year dapat bunga gak..sebab 3 years berturut2 dapat bunga...hehhehe

yatie chomeyl said...

comam nyo bungo & teddy tuh...meme bungo2 la dale hati deh

ApasH said...

series schweet!!

alyyani said...

oh, bilakah aku akan merasa surprise mcm tu ye. huhuhu.. tak nmpk bayang2 pun ni. jalan jem pun tak terasa je ye ada cik teddy teman. :)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

oh...cik abag bagi ye...sweetnya.
hapy anniversary...

A.I said...

JELESSSSSSSSSSSSSSSSSSSzzzz ;P

mas said...

sweet...
tahniah ye...
moga2 berkekalan hendakNYA...

laila said...

awwww this is so sweet
sbb teddy bear tu sgt special
and cute!