Friday, June 25, 2010

Sudah teramat besar rahmat dan nikmat yang diberikanNya kepada kita..

Bersiaran dari kampung.. Sekadar mencuri sedikit masa kerana agak sibuk dengan banyak perkara yang perlu dilakukan menjelang majlis esok hari..
.
Petang semalam, kami ke Pantai Cahaya Bulan atas ajakan Uncle Rayyan Ariff. Sepanjang di sana, saya hanya duduk di atas batu dan berbual-bual sambil memerhatikan abang dan adik saya dari kejauhan..
.
"Syukur Alhamdulillah.. Semua menerima Rayyan Ariff dan menyayangi dirinya seadanya.." Kata saya kepada Hubby..
."Apa la adik ni.. Mestilah terima, mestilah sayang.. Walaupun dia macam tu, dah banyak rahmat dan nikmat yang tuhan bagi pada kita. Dari 2/3 hari je doktor bagi kat kita, dah dua tahun lebih dia dengan kita.. Banyak dah progress yang dia tunjuk.."
.Ian & Uncle
.
Che Su, Ian & Uncle
.Baju hensem untuk budak hensem! ~@Tima kasih Ibu Habib, for the lovely gift@~

14 comments:

Puteri Satu said...

rayyan arif sangat encem....

puterikurekure said...

besar sungguh rahmat yang diberikan kan?

Rizziela said...

Comelnya Rayyan....

Tak sabar anti nak tengok Rayyan boleh berjalan....insyallah..Rayyan pasti boleh kan?

emellia said...

handsomenye rayyan... dah macam orang bujang dah..

MeMoRi Di HaTi said...

bestnya ian jalan-jalan kat pantai dgn uncle! mamamia pun suka pantai..betul kata abag mama rayyan, rayyan anuagerah yang amat berharga buat semua..moga rayyan terus sihat dan gembira!! go rayyan go..

mrs_zura said...

alahai comel dia pakai baju tuh..kena beli utk habib nie sepasang..sesama kak jiey..maafla haritu hantar ngan x berbalut..nak cepat...

alyyani said...

nak sanding tuh sempat lagi lepak tepi pantai. bachelor party dgn ian ke? hehehe..

My Life My Journey.. said...

Sapa tgk wajah mulusnya mesti jatuh hati..:)

nisa said...

Rayyan Ian Ariff adalah anugerah terindah dan terbesar buat akak, saya banyak belajar erti kehidupan dan kasih sayang dr sisi hidup kak Jiey..semoga Kak Jiey dan Rayyan sentiasa di bawah kerahmatan Allah s.w.t

yatie chomeyl said...

sedak aah abe Ian kelik kelate tu./mesti mama make sedak2 tu ehehehe

Mayyonnizz said...

salam..mama jiey... i suka PCB.. @ first they call it Pantai Cinta Berahi..muahahahha

wah jelesnya..dapat balik kelate... tp gambar mama jiey xde..rindu!!!

p/s-cute sgt ryn punya girrafe... i like!!

mariaariffbaby.com said...

nikmat tuhan..dalam pelbagai versi..
maybe kita yang tak sedari nya..

syukur kerana mommy ada famili yang membahagiakan

linziana said...

comel nyer rayyan ariff.Alhamdullilah sihat hendaknye....been your silent reader for quite sometimes....Tersentuh dengan kecekalan anda mengahrungi ujian yang diberikan...
Semoga pelangi sentiasa menyinari anda sekeluarga.
t

Kauthar said...

encem lah encik ian ni :D