Wednesday, August 10, 2011

Macam-macam perihal si Rayyan Ariff~

Lately takmau makan.. Macam-macam suap pun takmau masuk mulut.. Badan dah la selim melim.. Rungsing jugak dibuatnya.. Kamu nak diet untuk raya ke nak??
.
Since hari ni mama MC n Rayyan Ariff taknak makan jugak, mama gagahkan diri gi Pizza Hut.. Bawak budak kecik ni pekena mushroom soup & garlic bread.. Beria makan sampai tinggal sikit jer.. 
.
Tengok muka naughty budak excited dapat mushroom soup pizza favourite dia.. *Mushroom soup peket tak layan eh~
.
Muka naughty marah bibik yang konon-konon nak ambik mushroom soup dia..
.
Ni pulak, konon-kononnya cakap telefon.. Telefon atuk agaknya.. =)
.
Kalau adik pun comel cam kamu, pengsan dalam kegeraman la Mama~
.
Seribu satu perihal kamu.. Namun yang pasti, Mama sayang kamu infiniti!!

8 comments:

AIN NAZRI said...

ala ala sedapnya.. Ian makan mushroom sop tuh.. tetiba nak buka posa makan tu jugak.. huhuhuhu..nyam nyam

me suya said...

waaa die hny makan mushroom sup pizza je erk kak?

Heartilyina said...

wah demand ek ian ni. xpela janji ada jugak benda dia nk makan. layankan aje. si ihsan ni semedang cerewet. tp bersyukur sgt2 sejak blk for good ni selera makan ihsan dh makin ok.

Bicara hati ibu aisya said...

;) ok gak ar si ian nak mkn mushroom sup pizza tuh.si aisya ni xtau apalah yg nak dimakannya.semuanya dia tolak.Bila nak nampak montel kalau camnih.huhuhu..
Ian, geram ibu tgk reaksi muka naughty kamu tuh.

shaliza said...

waahhh Ian demand eh...

littlehumblelynn said...

ian,

nanti dtg rumah aunty ok..geng sama adik nunie..dia pun suka makan sup mushroom pizza hut tp kalo aunty wat lagi sedap tau!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dia nak makan kat pizza ajer tu :) tekak mat salleh ni. hehehe

Tika said...

macam anak² say ajuga, sukakan mushroom pizza hut haha

comel jer senyuman rayyan.. hehe