Tuesday, September 30, 2014

There will always be another mountain regardless how high you'd climbed!

Amboi tajuk! Tanak kalah kot!!
 
Nyawa.
 
Pernahkah kau rasa kegagalan berulang kali walau sudah berjuta kali kau bangkit? Itulah kehidupan. Sesudah penat merungut penat, teruslah bangun melangkah kerna hanya itu pilihan yang kau ada. Jangan sesekali hanya duduk dan mengeluh kerana ia tidak akan membawa engkau ke mana.
 
Aku rasakan aku sudah terbiasa dengan segalanya setelah 7 tahun berlalu, tiada apa lagi yang mampu menggugat. Namun aku silap. Aku sebenarnya masih manusia biasa yang punya banyak melodi sendu di sudut hati.
 
Dengan cinta dan kasih yang tidak pernah bersisa, semoga kita akan terus kuat melawan arus anakku.. Defying the odd is not an easy task, let alone you're doing it on a daily basis. But I know that we will pull through like we'd always did. InShaaAllah.
 
P/s - Nah aku bagi seketul lagi "sharing of experience

Interested to know more about Young Living Essential Oils? Do whatsapp me at 0129843575. Seats for free talk on 9.10.14 at 8.30pm in TTDI are still available. Topics that will be covered: introduction of YL and what are the testimonials on the oils. And also a lil bit about everyday oils. =)


No comments: