Wednesday, September 29, 2010

Tubuh kecil yang sakit itu anak saya..


I've a feeling that the result is not going to be good.. As much as someone said that she's ready for a bad news, she would still need some time to digest it.. Hopefully it's not going to be so bad. And even if it is, we'll find ways to overcome it..

  
.
I've seen him in pain soooo many times and I thought I'm better at managing it, but I'm totally wrong!! It keeps on hurting me.. Even deeper!

Enough said.

21 comments:

MRS. K said...

speechless la jiey. hanya orang yg penah alami rasa sakitnya..

minatgiler said...

ya Allah, saya doakan yang terbaik utk Rayyan.. amin!

zurazari said...

sabar yer dear...

moga ALLAH beri kekuatan untuk dear and ian..

Ya Allah, berilah kekutan pader hambamu yg amat memerlukan Mu di saat ini... kasihanilah dia ya ALLAH...

kuat kan hati nya...

nur.. said...

ian...mama wanie akan sentiasa berdoa yg terbaik utk ian...

aenareal said...

Banyakkan Bersabar Ye kak..

Insyaallah Rayyan Akan Cepat Sihat..

Marsha~ said...

Ya Allah, sembuhkanlah ian..permudahkanlah segalanya... moga perkara itu tidaklah seteruk yang kami bayangkan.. amin...

Normaliza said...

Ya Allah..ko berikanlah kesembuhan buat Rayyan..

Kuatkan semangat ye Jiey..

Rizziela said...

Nothing to say

Semoga Jiey terus tabah..kuat dah tabah....

littlehumblelynn said...

jiey.

allah menguji kita dr pelbagai segi.mungkin ini masa awak.tabahlah awk..saya doakan ian x seteruk yg awak bayangkan..

A.I said...

semoga semua yg terbaik utk Rayyan. semoga Allah meringankan sakitnya..semoga kau terus kuatkan semangat kau Jiey..

yatie chomeyl said...

oghe x puttus2 doakan abe Ian dr jauh ni jiey..insya Allah semoga semuanya selamat

iCaLoVeZiE said...

sabar ye jiey. aunty doakan ian kuat. dan akan beri kegembiraan yang banyak buat mama dan ayah.

CikNon said...

Salam Jiey;

Pernah suatu ketika dulu di hospital, kakak lihat seorang anak berbangsa cina kesakitan melawan sakit sebab leukimia, cuma yang mampu kakak buat urutkan kakinya agar rasa itu hilang, smbil berkata padanya kalau kakak mampu angkat sakit ini dik dah lama kakak angkat dan buangkannya jauh2 agar kamu sihat, adik tu hanya tersenyum pada kakak, apa yang ingin kakak smpikan disini, semuanya luar kawalan kita Jiey, rasanya kakak faham apa yang kamu rasa, kalau boleh sakit itu ditransfer ke mana-mana jgn pada Ian. tapi itu semua kerja Tuhan dik, dugaan untuk kita, sbb kita insan terpilih. Kakak doakan adik terus tabah yea. Banyakkan berdoa dan solat hajat semoga Ian cepat sembuh yea.

salam dr ciknon

eiNa said...

semoga Allah pemudahkan urusan Rayyan Ariff... be strong jiey..wlu kami tahu jiey sangat2 strong...

TRIPLETS plus ONE said...

will always pray for what's best for Rayyan dear

CatlinaFly said...

tak tau nak kata apa...salam sayang buat rayyan dari auntie dan E-ein...

buat jiey, sabar shj mampu ku ucapkan...semoga rayyan bertambah sihat amin

Heartilyina said...

terbayang2 kesakitan yang ian tanggung. sangat xsampai hati. semoga Allah hilangkan kesakitan dia, amin! teruskan bersabar n kuat ye jiey. walaupun susah. tapi mesti jugak ye jiey. untuk ian. my prayers for ian.

meelooww said...

Salam perkenalan..
Semoga diringankan kesakitan Rayyan Ariff dan semoga mamanya terus tabah.. amin..
-laili-

ummi nia said...

antie doakan rayyan cepat sembuh yer..semoga kak jiey trus tabah utk demi rayyan yer..

shaliza said...

salam jiey,
diharap dgn komen2 kami semua buat Jiey tidak keseorangan....you have all our support.
Teruskan berdoa...

linda said...

w/pun kita tak pernah kenal..tp auntie dah jatuh syg sgt kat ian....doa auntie sentiasa utk ian syg....smg Allah sembuhkan sakit ian...syggg ian....
smg jiey sekeluarga sntiasa diberi kakuatan & ketabhan dariNYA...Dia maha mengetahui sgala2nya....