Monday, December 13, 2010

Taman permainan KLCC lagi???

Ini adalah antara penyebab mengapa saya suka taman permainan di KLCC:
.
 Palang-palang besi untuk Rayyan Ariff training cruising..
.
Sudah semakin improved.. Sekarang ini, Rayyan Ariff sudah berani melepaskan sebelah tangan dan hanya berpegang pada satu palang sahaja.. Sebelah tangan lagi? Trying to reach out for mama.. =)
.
Satu lagi adalah kerana buaian yang mesra kanak-kanak ini.. To improve body balancing.. =)
.
Serius, kalau mama ada duit berjuta, semua ni mama buat kan rumah kita so that Rayyan Ariff boleh berlatih sepanjang masa..
.
P/s - Mama Put, nanti email gamba ehh.. =)

7 comments:

ieda said...

jiey...jangan buat kat rumah..bawa rayyan jalan2 kat luar juga satu stimulation...hehe

Kerikil Kehidupan said...

alahai comelnya ian...moga terus maju ek...

Yasmin Nabilah.. said...

wah bestnyer..Rayyan jalan2 ngan idris yek kat KLCC..? bila nak dating ngan Nabila ni? hehe

Mama Kembar 3 said...

Rayyan cute!

Namie Amir said...

comel!! (^_^)

Marsha~ said...

mata tu paling tak tahan..... sexyyyyyyyyy..

Puteri Nuur At-Terawis said...

Ina, jom la kita pegi sama-sama :)

Jiey, gambar dah email :P