Wednesday, May 11, 2011

Pukul 3 pagi~ Baca ala-ala lagu P.Ramlee

Kul 7.30pm dah tido.. So pukul 2.30am dia bangun nak main.. Mula-mula ingat nak peram bagi tido balik tapi kesian la pulak.. So layankan je la..
.
Mula-mula member main kipas, pastu layan magazine kete dulu..

Ni muka tak puas hati sebab nak kamera..

Ni pulak muka baru pas nangis sebab tersembam masa merangkak.. Bagus anak Mama, pas nangis terus sengih..

Since dah nangis2, no more main-main.. Jom tido!

Gigih memanjat.. Bagus anak mama.. =_

Ni pulak, dah siap landing.. Mintak susu la sebotol.. =)


7 comments:

AIN NAZRI said...

gigihnya rayyan main pepagi ari nie.. seb baek mummy dia tersedar dari lena.. kalu idak Ian main sorg2 aje laa

Marsha~ said...

abang long ni..... pukul 2.30 pagi bangun nak main yeee.... :)

yatie chomeyl said...

mam apun redho jah la laye abe Ian bgn 3 pg. ngantuk dop jiey di ofis pagi tu?

pssstt" lamo jiey x singgoh blog ore, jiey ngaju dgn ore ko? ehehehe

mmyAlqayyum said...

Assalam Tuan RA yg macho...sungguh sronok tgk dia panjat katil!!!smga sht sentiase Tuan RA

littlehumblelynn said...

jiey

bab anak bangun tgh2 malam ni yg paling x lalu...layankan aje..comel sgt katil ian macam bilik pengantin :)

rizalhana said...

Sama je cam Aisy, kalau tersembam atau terhantuk, nangis2 pastu no more main2 terus tidur

transformed housewife said...

PKl 3 pagi, mahu minum kopi......lalalalalla (hehehe)