Friday, June 24, 2011

Rindu pada budak lasak itu..

Rindu betul kat budak manja neh..
Pagi tadi, elok dia celik mata, dia gerak perlahan-lahan cari tangan mama..
Pastu elok dia tarik n landing kepala berbantalkan lengan mama..
Manja macam anak kucing.. :-)
.
Dah lama Rayyan Ariff tak tidur kat katil dia..
Sebabnya, Mama dia yang over ni nak peluk Rayyan Ariff puas-puas before adik RA lahir..
Patutnya tak boleh kan? Elok-elok anak dah tido sendiri pergi amik balik..
Takpe la.. Sebulan dua before deliver baru ajar balik..
.
~Anak lasak saya~
.
TV zaman bujang kat dalam gambar ni dah selamat bagi bibik letak kat umah laki dia.. Kipas tu plak jadi perhiasan kat dalam wardrobe.. Sebabnya, tak habis-habis kena karate ngan tuan kecik ni.. Sekarang ni, pakai kipas sangkut kat dinding ala-ala kat spital tuh.. Nyesal plak dulu tak pasang kipas siling.. Kalau nak pasang sekarang, leceh plak nak buat wiring bagai..
.
Poyo kan, ingat dah ada aircond tak payah berkipas.. Lupa plak dah bukan darah omputih ni, takde makna nak ber aircond sepanjang masa.. Kulit tak tahan kering.. Last-last kipas jugak menjadi pilihan..
=)

2 comments:

Rozuan Ismail said...

haha.melayu tetap melayu.hik hik.lasak sungguh.kerja nak tendang kipas je.

ieda said...

tak dapat dgn tangan,kaki pun boleh kan rayyan...