Monday, June 6, 2011

Walau masih belum berjalan sendiri..

Itu bukan alasan untuk tidak menolong ibu menyapu rumah yea kawan-kawan!! =)

11 comments:

adarnadzmie said...

rajin rayyan tolong ibu.. kipas pasti jadi teman..

MamaAdwan said...

hehehe rajinnye ian macho ni.... rajin tulun mama ye... nnt leh tgk2kan adik RA lak.....

Bicara hati ibu aisya said...

Hehehe..sweet jer.Rajin abg ian tolong mama sapu umh yer.

Miela77 said...

Assalam..lama x blogwalking..x berkesempatan je..rajin Ian ye..Jiey pe kabar sihat? Cik iela tau Ian kuat..tgk..kecik2 da rajin tlg ibu..hehehehe..hr ni klu smpt nak ikuti perkembangan Ian lah..

Heartilyina said...

bertuahnya dpt anak teruna rajin ni ye. ni bukan setakat menyapu. sambil2 tu dia mop lantai skali. bolehla mama rehat goyang kaki hihi :D

Rozuan Ismail said...

kipas dia tu duk bawak sekali ke apa

Mama Kembar 3 said...

amboi rajinnya hero jiey sorang ni yer, good boy lah hehe :-)

mrs.lazura said...

jiey,
dia begitu setia dengan kipasnya kan? cayalah rayyan :)

good boi

oren said...

rajin abang long ian mengemas..kalo dh pandai jln nnti, lagi sakanlah abang long mengemas yer..

so cute!

UmmiQusyairi said...

hehe.. gud boy... syg ian chumel..

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

baye2 ni mmg rajen ngemas....hehehhe



jie, nak tanye, pintu syanteq tu bape rege?