Sunday, June 7, 2009

Go-kart anyone?

Hari ahad yang lepas juga, dari Sungai Buloh, kami ke Shah Alam. Ayah mahu bermain go-kart. Kebiasaannya, kami tidak turut serta. Namun kali ini, kami terpaksa kerana sudah agak lewat sekiranya ayah mahu menghantar kami pulang ke rumah terlebih dahulu.
.
Saya taktau nape org sibuk dok tengok kete pusing2 tuh.. Paci saya lagi sedap tau..
.

Inilah bibik saya.. Posing sakan saya sampai terangkat-angkat kaki!

Mulanya, saya meminta hubby menghantar kami ke taman tasik. Tapi katanya sekejap sahaja. Satu pusingan pun sudah mencukupi. Tapi biasalah, setelah bertemu kawan-kawannya, tentunya tidak sebentar masa yang diambil.
.
Memang hectic hujung minggu kami yang lalu. :P
.
P/s - Terpancar kebanggaan di wajah hubby sewaktu membawa Ian ke tempat kawan-kawannya. Memang inilah kebanggaan ayah, little fighter yang mengejutkan ramai orang kerana mampu survive.. =)

10 comments:

MeL said...

jiey. husband u salu main go kart ke? ntah2 kwn2 husband i jgk..tye dia knl chepot x? :P i salu pg track shah alam ni..

MeL said...
This comment has been removed by the author.
[I][T][A] said...

seronok ian dapat pegi ke go-kart... bila ian besar ian main go kart plakkan...

izzahazfar said...

salam
mcm best jerkan bawa anak2 bersama..

hubby zah pun dah sibuk2 ty boleh tak dia bawa raziq p main heli ngan dia...

ish..mcm tak caya jerkan...

Cikpid said...

amboih..gigih en suami Jiey main go kart...hehehhe.. tp bgslaa Jiey n Ian ikut skali g situ mcm support hobi husband..bgs tuh..

SyahNur said...

bile Ian da besar nnti pun mesti kaki go-kart mcm si ayah kan??

oMMy fiRuz said...

bestnye ian tgk ayah main go-kart..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Ian, awak x pening ker tengok keta pusing2..salu saya lalu jer kat situ..x penah lagi tengok keta pusing2..

xoxo,
Nuha

Belly-Button said...

haluu.. i wanna read more bout ur lil cutie.. which post story pasal dia since birth and all? curious ni.hehe.

Queens said...

wahh..
mcm menarik jer...
hiks..