Tuesday, February 22, 2011

Mak busy, anak ponteng~

Budak ni ponteng sekolah hari ni.. Sebab ada renda-renda selsema gitu.. Harap2 tak melaratlah.. Vitamin tak tinggal tu..

Budak tak gi school~

Lagipun, driver bas skolah MC dua hari.. So takde orang leh antar balik.. Mama n ayah plak busy, takleh nak menjemput.. So, Ian MC la hari ni.. =)
.
Esok InsyaAllah boleh gi school. Sebab esok Uncle OD leh tolong ambik.. *Thanks Uncle OD*
Tengok Ian, semua sayang Ian.. Semua family members kita sanggup bersusah untuk Ian.. Alhamdulillah..
Nenek pun dah nak dekat 3 minggu jaga Ian kat sini.. This weekend, bibik dah balik.. Lega la sket Mama bila kena bawak Ian gi spital coz dah ada helper.. *Takmo jadi cam semalam* =)

5 comments:

teacher bonda said...

ala..siannya kt ian..Darwisy pon selsema, batuk since jumaat lg..sian tgk dia x reti buang kahak..

Puan Ros @ Tadika Sinaran Intelek said...

ian tak skolah 1 hari tak apa..cikgu tak marah.Guru besar lagi tak marah (P.Ros la tu..)Next time mai swim kat sinaran intelek ya.P. Ros masuk kolam skali.Sayang Ian.

littlehumblelynn said...

jiey

wah legalah helper nak balik daaa...apapun seronok lg kalo dia xde kan..subject to sum1 can taken care of ian while you went to work..apapun smg semuanya berjalan dgn baik!!

eina said...

aaaa..Ian ponteng yeee...haipp biasa die..ekekeke..gurau jah..nasib baik bibik dah nak balik ....kuranglah sikit beban tu dih...

Coffee Mama said...

Dilema ibu2 bekerja. Memang perlukan support dari orang sekeliling..Anak memang penting, tapi kerja pun penting jugak..huhu