Sunday, February 1, 2009

Daddy's boy..

Lots of peoples said that Ian inherit his father's height.. And, he looks like my dad.. But I think, Ian does has hubby's feature somewhere on his face.. :P

Tapi org tua2 kata, anak laki ikut rupa ayah , panas..

I took these photos when both of them were deeply in sleep after a long and tiring journey to Langkawi..

Kata mommy, "Wajah tidur seorang bayi cukup tenang.. Tiada secalit kerisauan mahu pun kebimbangan.. Sedang kita semua, penat memikirkan sebarang kemungkinan yang semakin jelas.."

Ian had an appoinment with his paed yesterday.. With me now, I've 2 referral letters.. Both of them are major.. Part of me, feels that I should go as soon as possible. Another part, keep on telling me to put everything on hold. But, I can't run or hide.. No, I'm not hiding from anything.. I'm gathering all the strength that I used to have before, just for you my little baby..

P/s - Tadi, di majlis kenduri doa selamat seorang teman, dia bertanya, "Lepas ni, Rayyan ada operation lagi ke?" Saya menjawab, "Ada, mata.." Dia bertanya lagi, "Kenapa? Mata dia berair yea?".. Saya menjawab lagi, "Bukan, he has crossed eyes." Dan dia masih bertanya, "Selaput mata ke?".. "Bukanlah! Mata Ian lari.. Bersilang!" Abis cerita.. Hehhehe.. Read : Mata Ian bundar.. Nampak berkaca @ berair.. But there's nothing wrong with these kind of eyes. Bukan mata Ian sorang yang bundar.. Ramai lagi baby yang takde penyakit pun mata bundar.. Kan??

Oh, saya suka mata bundar.. Macam anak sulung Raja Azura!

3 comments:

joegrimjow said...

hahaha
gaya nak style
jgn nanty sebijik macam bapak die dh r

Eliss said...

anak ayah!!!hehehe..moga Rayyan sihat2 selalu!Amin!Jiayou rayyan!Jiayou!

Jiey^Mien said...

joegrimjow :
Hehehe.. Gaya mesti lebeyy..
Tak mungkin sebijik kot.. Hidung dah lari dah.. Xde btg.. x macam ayah dia..

e.l.i.s.s.m.i.e :
InsyaAllah.. Aminn.. Terima kasih auntie (Ian typed sdr nih)