Thursday, February 26, 2009

My teether!

Basically, anything can be Ian's teether now.. From his rattle to his bibs.. From Mama's letter to Ayah's newspaper.. Gusi dah swollen tapi gigi tak tumbuh gak lagi.. :P
.
Anakku rattle


Fisher Price Musical key

Lamaze Inchworm ni pun jadik mangsa:

Two nights of wearing baju yang Auntie Fadia @ Kakak Ya bagi..

Note : Baju yang Auntie Ya bagi dah muat2.. Saiz L tu.. Apakah Auntie @ Kakak Ya mahu bagi lagi?? (Ayat bodek mesti panggil Kakak..)

P/s - Bibir kecik, tapi sekali masuk mainan dalam mulut, separuh hilang dari pandangan! :P

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

ini sure kalo dukung ian, tudung sampai senget2. da x vogue. hehehe... yela, genggaman da kuat kan.

Eliss said...

Ian, awak x sakit gusi ker geget keras2 tu?saya selalu geget teether jer:D

xoxoxo,
Nuha

Jiey^Mien said...

Aly : Dia tarik2 pastu aku sound, "Ian, jangan tarik2, kang mama tarik rambut Ian kang.." Pastu dia patuh.. Hehehhehe..

Nuha : "Gusi saya keras! Teether saya reject sbb tak cukup keras. Saya seorang yang tough, macam ayah saya.. Hehehhe.. (Ini ayat ngorat saya..)"

yoyoyo,
Ian

Anonymous said...

ermmm nnt kakak beli baju baru k..suka kakak tgk baju cumil ian tu haa...awwww