Wednesday, July 8, 2009

Membaca demi anak.. :P

I have almost all of Glenn Doman's books and these are just some of them la kan.. Ask me what I do with all of these books?
.
.
Takde buat apa. Simpan kat bookshelf jer.. Belum ada masa nak baca.. InsyaAllah, bila dah cuti panjang nanti, saya akan cuba khatam semua buku-buku ini.. Untuk Ian.. =)
.
P/s - Saya bukan kaki buku ok! Tapi terpaksa membaca untuk anakanda.. Takpe la.. I loike!! :P

18 comments:

ibu_umairah said...

sama mcm as,,memang kurang minat membaca!!!tapi kerna anak harus ikutkan........sebelum tdu wajib anak nak dengar..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

rajin la jiey..
harap2 berguna utk ian..

PurpearlLyna said...

Hi kak !
I adore ur blog very much !
Sangat tabah menjadi mama Ian !
Syabas !
Bertuahnyer Ian..
.
.
.
takpela kak, sehari sebuah buku,
selautan ilmu yg kita + anak kita dpt
Ye dak ?!
.
.
Btw,lawatlah blog saya

www.purpearllyna.blogspot.com

*Kim salam kat Ian ye !

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

erm.. betul...!!~ betul..!!~ bila tengok buku yang berkaitan dengan anak jer, mesti nak beli.. tapi, dah sampai umah, alih2 tersadai kat rak buku jer.. tak terbaca pun.. erm...

ummuabdullahsyaakir said...

Tak ape,kak...semua demi ian,kan..
moga Ian dpt byk bljr dari akk sendri..ksh syg dh tentu akn berjln skli ^_^

Ummi Salsabila said...

rajinnye mama Ian.bagus2..nnti sharing dgn kiteorg ye..;p

ku suka baca..tp lamala nak khatamkan..phm2 jela.kite ni mcm2 hal skng.xmcm dulu2 bujang tang2..hehe

azzamoro said...

at least boleh menambah kan ilmu..ye tak? :)

yatie chomeyl said...

tebalnyo buku2 tu jiey..agok2 bilo bulih khatam tu?

Liana said...

wa...chayo..chayo..Jiey...Kita sebagai orang tua memang kena banyak membaca.

Cikpid said...

oho..sy suke bc buku..tapi sejak ade AFieq jd kurang sbb layan die jek..muahahha..kalo beli magazine pon dulu boleh katam 1 ari or stgh ari..skang nk katam stgh bulan pon blom tentu dpt..bile kite buka buku..time tulaa die nk buku gak..bg dienye buku xnk..nk yg kat tgn kite gak..anak..anak..hehhehe

ME said...

Untungnya Ian ..
I mmg kaki buku sejak kecik .. since kecik suka novel. Lately dah start suka motivation book .. you can try esp bila tgh down sgt.

Queens said...

how to teach my baby to love me more? hi hi hi ada tak?

suealeen said...

boleh akak pinjam camni...
ke better akak buat sistem sendiri
pastu orang lain plak rujuk
macam glenn dorman tu?

ermmm... rasa cam nak buat rekod je!

ita zakaria said...

wahh..nanti leh aar sarra & nabila tumpang bce sekali. jadik library utk kami yer aunty jiey... kuat kan usaha utk membaca! ummi sarra nih pun tgh tanam minat nak membaca...walhal x suke. haha...

Farah said...

walaupon terpaksa tapi pasti berbaloi utk anak2 hehe

e_nazz said...

wah..tebal nye buku tu nk baca kan..hehe...gambate!!! sy pon nk kene carik gak la buku2 mcm tu..salam perkenalan...sy suke bc blog ini..:P

alyyani said...

last buku yang aku baca...aaaa...err..amalan ibu mengandung! sebab dalam tu ada doa2. tuje la. heheh..

Watie Aziz said...

Jiey,ooo..i memang giler baca ..heheh..i punya motto: Beli dulu, baca kemudian takper ..waakka...i pun ada buku GD tapi in malay. masa i beli GOGO, org jual tuh bg i for free. tapi ayat dia tak berapa sedap ah lepas translate ..hehehe