Sunday, February 6, 2011

Award ibu mithali untuk Mama Rayyan Ariff???

MamaKembar3, thanks for the award.. Ishhh.. Layak ke Mama Rayyan Ariff untuk terima award ni? Honestly, saya rasakan diri ini masih terlalu jauh daripada perkataan layak itu.. Apa sangatlah yang saya lakukan sekarang ini berbanding rakan-rakan yang lain.. Begitu kerdil.
.
Lagi pula, apa yang kami usahakan untuk Rayyan Ariff adalah satu keperluan dan tanggungjawab. Makanya, tiada apa yang membezakan saya dengan ibu-ibu yang lain..
.
.
Saya juga ingin menghadiahkan award ini untuk kesemua teman-teman blogger; parents with special need children and of course, parents to typical children too!
.
Ada beberapa email yang saya terima meminta agar saya memberikan lagi contoh-contoh stimulasi yang saya buat ke atas Rayyan Ariff. InsyaAllah, ada masa nanti, akan saya kongsikan di sini.. 
.
Dan saya juga berharap agar kami juga dapat menimba ilmu daripada rakan-rakan blogger yang lain.. =)

11 comments:

Kasih Ibu Arif said...

Jiey, Hanya org yang boleh menilai Jiey layak atau tidak untuk award ni, bagi sy pun jiey & semua sepermoms layak sbb kalian kuat, kuat semangat! Tahniah kerana dipilih! :)

Nonie said...

Congratz to u...:-)

Nurul Hazira Razali said...

kak jiey,
sememangnya akak mmg layak pon untuk award tuh...di dunia juga di akhirat kelak insyaallah

rokayah zain said...

tahniah jiey.. U deserved it... I'm happy for u...

Mama Kembar Tiga said...

Jiey, u deserve it dear. Untuk segala kekuatan, semangat & usaha Jiey untuk Rayyan, for never giving up on your child despite what other might say. U r a wonderful mother dear :-)

mama alyn said...

kak jiey, tahniah..award nie mmg layak utk akak..:)

UmmiAQs said...

Salam,
Akak, lame kte tak jengah blog akak.
Cuti lame. Akak memang layak dapat award ni. Akak, nak btau ni, minggu lepas kalau tak silap hari khamis, kite mimpi Ian. Dalam mimpi kite tu, kite tengok Ian tengah main kejar-kejar ngan anak kte Qusyairi. So sweet. Tak sangka dapat jumpe Ian.
Sekarang Syairi baru pandai nak jalan jatuh. Kite doakan Ian bertambah sihat dan sihat.. Amin..

Lynn Abd Latib said...

jiey

u deserved it dear :)

Cik Jah said...

salam...first time komen kt sini. sblom ni silent reader je. pada saya jie sgt tabah...jie cukup layak digelar mithali :)..

MamaAimy said...

Tahniah...Jiey mmg layak... :)

linda said...

salam jiey...
tahniah...award ni mmg layak utk jiey...:)