Tuesday, March 11, 2008

Aku yang bersalah

Entry from my old blog

Saya tau saya ter'over'.. Saya tau saya yang salah.. Tapi saya terlampau ego untuk meminta maaf.. Mungkin kerana AWAK yang terlebih memanjakan saya.. Atau mungkin kerana situasi yang mencengkam.. Saya kesian dengan AWAK..

Saya sedih dengan apa yang saya buat.. Saya tak faham kenapa saya mesti terlebih garang dengan AWAK.. Saya tahu, AWAK tahu yang saya sayang AWAK.. Saya bukan sengaja nak layan AWAK macam ni.. Saya bukan nak kurang ajar, tapi saya tak boleh.. Saya tak boleh nak kawal diri saya.. Ada masa saya ok, ada masa saya over..

Saya suka AWAK yang memanjakan, saya suka AWAK yang melayan, saya suka AWAK yang mengikut.. Tapi AWAK bukan bodoh nak mengikut jer.. AWAK pun ade gak benda yang AWAK tak suka..

Tapi saya tak suka AWAK marah! Sebab saya akan lebih memberontak dan AWAK yang akan tanggung akibat.. Saya benci diri saya sebab layan AWAK macam ni! Saya benci keadaan yang buat KITA macam ni! Sebab saya nak kita selalu bahagia..

Saya tau AWAK takkan baca entry ni.. Tapi saya tetap nak mintak maaf.. Saya hanya boleh mintak maaf kat sini, saya tak mampu nak call AWAK n mintak maaf.. Saya tak mampu nak pick up bila AWAK call.. Saya EGO!! Saya tau, saya tak patut marah melampau.. AWAK bukannya buat salah ape pun.. Saya yang kacau AWAK so memang patut AWAK x layan saya.. Tapi saya xnak!!! AWAK kena gak layan saya.. Tak kira dlm ape jua keadaan!!

Saya tgh pikir, memang saya mengada-ngada ataupun pembawakan budak? Ntah la.. Saya x pasti.. Tp WAK, saya mintak maaf yea.. Lain kali AWAK jangan buat lagi.. Sebab saya memang tak pernah serik untuk marah..

1 comment:

Anonymous said...

Dear my jiey,
Awk ni gg cepat sensitip kot skang?sabar ek..jgn cepat2 marah..awk tu pregnant..so,do take care urself key..=*)