Tuesday, January 6, 2009

Our New Year

So happen that umah kitorang kat atas bukit, so kitorang takyah gi mana2 for any countdown.. Merdeka ke, new year ke.. Duduk je kat Taman Saga ni.. This year, ingt nak record masa bunga api tgh meletup2 tu, skali camera xde battery.. Malas nak pki HP coz nnt tak brp clear.. So elok jer, masuk new year.. X sempat snap apa2..
.
A few minutes before new year..
.
From where I stand, I can clearly see fireworks kat KLCC, Dataran Merdeka, Genting and a few others yang I sendiri xtau kat mana..
.


There're always lots of peoples. Kereta pn bersesak smpi dpn umah orang pun diorang ni parking. Taktau la dr mn diorg dtg.. Macam Fiesta plak.. Yang bestnya, jiran2 kitorg akan wat collection from hse to hse, dan akan organize makan2.. BBQ and Karaoke is a must.. I loike bab2 makan nih.. :P

P/s - Things that I'm going to miss! :-(

No comments: