Monday, January 12, 2009

Privatization!

I'm going private. But It's not for long (Hopefully). Just want to tidy up a few things i.e. Labels, date, and upload photos from my old blog for old posts that were taken from there.
.
Since some drafts have been set on scheduled post, there're still going to be an auto-updates (Malas nak betulkan satu2.. :P)
.
I know that this blog doesnt have lots of readers like other blogs. But if you're interested to read on, (It's not something great pun.. Most of it is about my lil Rayyan jer kan..).. Do give me your email add ok..
.
P/s - Mcam poyo.. Ada org heran ke?? Hahhahaha..
.
Sok cuti, half day jer.. Bertamu kat Pantai lagi la kami bertiga. 3 appoinments for tomorrow. Berdebar gak nak tau apa yang opthalmologist tu nak buat kat mata Ian.. Syahdunya nak dengar raungan Ian!! Ya Allah, permudahkanlah urusan Ian Ariff!
.


Ni anak cina kat Pantai Med Centre masa last visit. Tak kenal pun... Saja jer ambik sbb comel!! :P

16 comments:

Anggerik Hutan said...

hehehe nie email zai
zai_gorgon@yahoo.com
tak mo lepas ikut citer ian:D

Ina said...

nasib baik terbaca latest entry ni cepat. jiey pls invite me yer. n i need ur email address since i really need to ask few things from u especially regarding pregnancy tests. my email is heartily_ina@yahoo.com. tqvm :)

Anonymous said...

include me please dear...

wanie_will@yahoo.com

love,
ninie

Eliss said...

add me too ! elissmie@gmail.com

MeL said...

invite i tau melly05@gmail.com ;)

Anonymous said...

Don't forget to invite me ok.

eyzzahbatrisyia@yahoo.com

Puan ApasH said...

jiey,

jgn lupe invite me ok..

mrmrssazmar@gmail.com

tq

mOmmy of Triplets plus One said...

add me!
munirahpunye@yahoo.coom

miezrina said...

sila add saya yg setia ini... wahhhhh

itina_02@yahoo.com


tq jiey

Cikja said...

salam Jiey,

saya nie selalu jadi silent reader jer..so bolehlah kiranya jemput saya sekali ijah_124@yahoo.com.

tq.

Cikja said...

salam jiey,

minta maaf selama nie jadi silent reader jer kat blog awak.

jemput saya nye ijah_124@yahoo.com

Anonymous said...

please update me on rayyan & your family, thanks jiey ...

me email add devilynntm@yahoo.com

ibu rayyan said...

hai jiey..
jgn lupa invite ibu rayyan juga
nor_iedz@yahoo.com

TQ

Anonymous said...

oh saya hairan.. hehehhe..
i was busy for few days and terlepas this entry. So terkejut bila tgk kena login to view ur blog. ingatkan takde harapan nak baca perkembayan ian dah..

now i'm glad u open it back :)

Jiey^Mien said...

nieza : Mmg xde niat nk privatekan lama2, tapi bila dah terprivate tu, best la jugak.. bleh control reader.. Hehehhe.. Bg la email in case ter'permanently private' nnt.. Hehheheh..

Anonymous said...

jiey.. in case u nak private terus, here is my mail. nieza5@gmail.com.. jangan lupa invite ye