Tuesday, November 16, 2010

Macam2 cerita : Tentang keluarga, kawan, cara up traffic blog dan remaja hari ini..

Tajuk dah cover semua. Banyak pula yang berlaku hari ini. Dan semalam pun, banyak cerita yang tak enak ditonton dan dibaca..
.
Cerita semalam,
Cerita Uncleseekers dan Mantan Permaisuri Agong Siti Aishah. Huh, dalam masa sehari, traffic blog boleh up sampai 190,000++ visitors.. Hehehhe.. Ni cara yang sesuai untuk up kan traffic blog. Pendedahan Cinta Syhhh dengan VVIP rupanya, bukan cerita anak sakit atau anak meninggal.. :P
*Acik tanak komen, kang kena ISA, esp bab2 aib orang ni..*
Cerita remaja lempang pengemis.
Cerita remaja dok bercium mulut di khalayak, depan Pavilion lagi.
Hmm.. Risau pula bila tengok Rayyan Ariff... Minta dijauhkan..
Mungkin ini hikmahnya kejadian Rayyan Ariff istimewa sebegini.. Agar dipelihara dari perkara sedemikian.. =)
.
Cerita hari ini,
Cerita keluarga, cerita kawan, cerita anak-anak..
Harap-harap, segalanya boleh di'sterika' agar tidak kusut dan berkedut..
Aminnn..
.
Semalam juga,

Saya 'bersilat' di dapur..
Niatnya untuk santapan keluarga Littlehumblelynn..
Namun belum ada rezeki untuk bertemu..
=)

Tapi mujurlah Nasi goreng kunyit seafood dan ayam goreng rempah ini tidak terbuang..
Licin dek penangan Mak Eiy, Mama Biey, hubby, bibik dan saya..
Alhamdulillah..
Tiada pembaziran..
.
Selamat berhari raya korban buat semua..
*Sedang mencongak bentuk pengorbanan sepanjang tahun ini*
=)

11 comments:

yatie chomeyl said...

kelik rayo kelate dop jiey?
slmt hr rayo korban jugop utk jiey dengen abe Ian :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

selamat hr raya aidiladha :)

tak balik kg ker??

AIN NAZRI said...

nasi goreng kunyit.. bunyi cam menarik gak kak.. mesti sedapp

nieNn_Luv said...

huhu baca jugak pasal cite ankel sekeers tu~~ entahla, macam2 orang sekarang nie. dunia akhir zaman :( :(

tertarik dengan nota kecik jiey tu.. *mencongak pengorbanan sepanjang tahun* ;p insyaAllah, semua pengorbanan untuk lil rayyan ariff sayang pastinya pengorbanan yang paling terbaik dan murni daripada seorang ibu buat anak tercinta~~ :):)

semoga rayyan ariff terus diberi kesihatan yang baik sepanjang masa~~ insyaAllah (^__^)

Kauthar said...

Salam Aidiladha buat Jiey dan keluarga..lama tk datang jenguk ian di sini..peluk cium utk ian comel :)

A.I said...

nape x tepon akak? bleh akak abiskan skali nasik tu ;P

isk, mmg risau la jiey. aku ni lagi le. 4 org anak dara! huhuhu...mintak dijauhkan la..

nuyin2u said...

Selamat Menyambut Aidil Adha

Cik Chuie said...

alahai kak...terliur diwatnye...

Marsha~ said...

kayalah uncle seekers tu ek???

NiN@Mie @ZH@N said...

Selamat menyambut aidil adha buat Jiey dan keluarga....

Syafinaz Ali said...

Salam jiey.Tq kerna sudi luang masa jenguk blog kita.

Yeah mmg betul.After sy tgk vid remaja yg kissing dpn pavillion tu,sepanjang mlm takleh tido.apa yg menganggu adalah cabaran utk membesarkn anak utk masa akn dtg.pikir apa pendekatan yg perlu.boleh jadi kusut fikiran dibuatnya.renung damia,moga dijauhkn.nauzubillah.terkedu sy.x tonton sampai habis krn semcm tidak sanggup.

Betul jiey.Anak itu anugerah.Kita ibu bapa yg harus corakkannya.sedih tgk si perempuan.harini bergetah,dipuja ramai.tua sedikit kelak,sudah keroyok x laku,dgn siapa nk menangis.urm..bila harga diri diletakkan pd paras yg cukup bawah itulah jd.minta jauh,minta jauh.

Sampaikan salam peluk cium utk si teruna rayyan ariff.