Monday, July 18, 2011

Cerita hari ahad~

Cerita hari ahad yang biasa namun memenatkan. Masih lagi dalam mode mengemas dan menyahkan segala barangan yang menyesakkan. Tapi kali ini, ada kerja extra. Hasil dari paip yang bocor, habis barang-barang dalam bilik Encik Rayyan effected. Sudahnya, kerja mencucilah kita~

 Soft toys Mama yang mungkin boleh diwariskan kepada Adik RA.. Yang bulu2 lebat antar dobi, yang biasa basuh sendiri.. :-)
.
 Meja komputer dan wardrobe lama Ian rosak.. Kulit terkopak tu.. Tsk tsk tsk..
.
Abang Rayyan? Enjoying himself mandi pool dgn ayah.. Photo snapped from balcony jer so tak nampak la Encik Ian & Encik Limin.. Ke kena mintak Encik Limin beli lens eh?? Heheheh..
.
Untuk membantu pemulihan kaki, Encik Alimin adalah dinasihatkan untuk berjalan dalam air. So alang-alang, mintak la dia bawak Rayyan Ariff mandi sekali.. Of course bibik la yang jadi tukang dukung sampai ke pool.. Cepat-cepat la baik kaki tu yea bang..
.
Oleh kerana jadual yang memenatkan, by 630pm dh flat giler.. Baring je la jawabnya.. Nama pun puasa.. Seb baik tak lama dah nak berbuka.. Masak pn sempoi2 jer.. Tomyam, sotong goreng tepung n sambal ikan bilis tempoyak.. Yang pasti, terangkat!! Bila dah berbuka, makan secoit perut dh sendat.. 2, 3 jam pn dok semput lagi... Perut mengecik kot..
.
Mintak maaf banyak2 buat Lynn sekeluarga coz tak dapat datang.. Sorry ek~

2 comments:

Lynn Abd Latib said...

jiey

jgn risau jiey..takper lain kali kita jupe i/allah :)

larat ke posa ?

mabuk x jiey mgdg kali nih?

me suya said...

Hari BERSIH jugak ke ni Kak Jiey?