Wednesday, February 11, 2009

3rd Haircut

Ian had his first hair cut when he was in NICU PMC. One of the sister, Kak Aida shave part of Ian's head to ease some procedure (read : operation) they need to do on him. The next one, during his kenduri cukur jambul..
.
The third one??

Hehhehe.. Free haircut by Mama.. These was taken before the free haircut, after that, xde photo.. Hehhehe.. Tak sampai hati nak amik gambar.. The damage was pretty bad. (My son looks like Abu Bakar Ellah Jr. Hehhehe.. Mama kena marah ngan nenek n ayah..)

Saya nak adikkk!! Hisap ibu jari kanggg!!

Saya sudah dapat babysitter utk Ian. Makcik Milah. Aduhai.. Takutnya.. Macam taknak lepas jer.. =(

P/s - Ian masih selsema n batuk. Bleh tak mintak kawan2 sama doa utk Ian. Bila makin ramai yang mengaminkan, lagi elok tak yea?? =)

6 comments:

Ijah @ Fariza said...

Semoga Ian cepat sembuh ye sayang.Amin.

Pnut said...

moga Ian cepat sembuh dari selsema dan batuk...
aminnn

uhuks..alesya pun demam, batuk, selsema, muntah..sedeyyy

e.l.i.s.s.m.i.e said...

moga Ian sihat2 selalu..Amin..Hisap jari tu Ian..hisap Ian..go Ian!go Ian!hihihi..larikss...

mirah said...

musim agaknya skrg ni. Khadijah dgn aisyah pun tak sihat.
Moga Ian juga cepat sembuh.

p/s: btw jiey, mana nak beli jumbo seat tu yea? Lama dah ingat nak beli kt khadijah, tp tak terjumpa pun.. (sebenarnya tak tahu nak cari kt mana..)

Anonymous said...

semoga ian cepat dapat adik..adik pempuan yg sangat nakal dan manis..kasik ragging itu mama plak. kasik potong itu rambut mama..hahah rebellious...ngeh ngeh ngeh

Jiey^Mien said...

Auntie Ijah @ Fariza : Thanks for the doa.. I really need it.. Congrats on the newborn.. Yeayyy.. Ian ada kawan..

Auntie Pnut : Thanks. Moga2 adik Alesya pun sama.. Ian peluk2 adik Alesya!

Auntie elissmie : Hehehhe.. Hari tu Ian tgk, Nuha pun hisap ibu jari.. :P

Auntie Mirah : Ala ciyannya.. Mintak2 la semua cepat baik. Leh main-main ngan Ian. Mama Ian beli Bumbo Seat tu kat Babyland Summit, masa tu ada offer, RM99.90

Auntie Ya : Huh, Ian nak adik laki dulu baru adik pompuan.. Baru geng.. Tp kalau dpt pompuan pn ok gak, leh tlg Mama masak..

Sekian.

-Ian-

P/s - Thanks kawan2.. Hopefully he'll recover soon so that we can carry out the necessary test by next week.. I'll share with you guys later k..

Sekian

-Mama Ian-