Saturday, January 22, 2011

Abang Rayyan oh Abang Rayyan!!

Sekarang ni, kalau buat apa-apa, member akan tepuk-tepuk dada tanda, "Abang Rayyan hebat.."
Contohnya, susun nombor 123, bila dah siap, *tepuk2 dada ala2 aku hebat* pastu kita kena cakap, "Oh Abang Rayyan.. Abang Rayyan.."
.
Tapi dah dua tiga hari Abang Rayyan tak sihat. Demam, batuk, selsema.. Tak mahu makan. Tak mahu minum susu. Merengek. 
.
Semalam telefon klinik Dr.Yong, paed Rayyan Ariff, nak mintak appoinment tapi penuh.. 
Habiskanlah dulu ubat yang ada sementara menunggu hari isnin lah.. =(
.
Suka gambar ni, Abang Rayyan mintak dukung.. Gambar blur tapi nampak mata bulat.. =)

Cepatlah sihat yea Abang Rayyan.. kembali meneroka..

5 comments:

transformed housewife said...

take care Abg Rayyan. Cepat2 sihat deh.

Bicara hati ibu aisya said...

semoga abg rayyan cepat sembuh ye syg.comelnya mata bulat tuh.hikhik.

nuyin2u said...

oh ingatkan panggil abg rayyan, sbb abg rayyan nak dpt adik, nak jadi abg...hehe

Mama Naveed said...

Dear Jiey n Ian..

Sorry lately nie busy sket..Asha baru jer lapor diri untuk kerje government..Alhamdulillah.. :)

Rindu nak baca cerita2 baru Ian.. :)
Abang Rayyan.. Macam Naveed bahasakan diri die.. ABANG.. Ntah bila dapat adik tak tahu la.. Kikiki :))

kella said...

oh...
semoga abg rayyan kita ni cepat sembuh..dapat main main lagi..

sungguh, rayyan ni memang comel.. matanya memang bulat.. :)