Sunday, January 9, 2011

A step closer to being a normal child??

Ok, tajuk adalah exaggerating! :P
.
Rayyan Ariff lebih berminat kepada iklan berbanding cerita, hatta cerita kartun sekalipun. Mungkin kerana bunyi yang lebih menarik dan pergerakan yang lebih laju maka dia cenderung memilih iklan berbanding cerita..
.
Apabila anak-anak seusia Rayyan Ariff mula meminati Upin Ipin dan juga Ben 10, saya juga berharap agar Rayyan Ariff akan mempunyai minat yang sama.. Bukankah itu normal bagi anak kecil?
.
Dan kini, benar.. Anak saya juga 'terjebak' dengan Upin dan Ipin. Satu pembaharuan untuk Rayyan Ariff kerna tumpuannya apabila menonton TV sudah semakin baik. Mungkin kerana dia mula memahami 'jalan cerita'.. =)
.

Hehhehe.. Bak kata Dr.Sofiah, "Kartun takmo banyak-banyak eh!!" 
Baik Dr!! Sket2 jer.. =)

7 comments:

MaMaNuRiN said...

wah!!! bagus la rayyan ni, perkembangan yang memberangsangkan..go rayyan go rayyan

ICAZIESYIRA said...

yeay! for ian

nuyin2u said...

ala doktor, nape kartun x leh byk, bykla best...hehe tiru ckp upin

Min said...

wah suka! cik min pun suka upin ipin tu... tambah2 lah abg2 kat umah ni...

Bicara hati ibu aisya said...

Wahh..satu perkembangan yang baik tuh.Bagus rayyan..moga akan ada lebih pencapaian yang memberangsangkan untuk anak kecil comel ini.

Pnut said...

Ian-kiter nak ajak awak dtg umah kiter la...
kita ponn suka tengok upin ipin, bila kita pegi shopping, nampak apa-apa berkaitan upin ipi, mesti kita merengek suruh mama belikan...

selain tu kita pon suka minnie mouse, dan micket mouse.. eeiiii best...

sayang awak.. muaahss

Alesya

Anonymous said...

Upin Ipin n Ben10..hmmm..mmg x bley nak sangkal lg, mmg favourite budak2 lelaki. Anak sy pon begitu fanatik. X bley miss terutamanya Ben10, 10pg Ahad TV3. huhu...semua pon nak jenama Ben10, kasut, beg, botol air, baju. huhu...