Friday, April 22, 2011

Baby bila due ni?

Saya : Pregnant ke??
Dia : A'ah.. *Sambil angkat-angkat baju n gosok-gosok perut*
Saya : Bila due?
Dia : Bulan 11
Saya : Owh, sama la kita. Pantang kat mana nanti?
Dia : Umah mak mertua kot. Kat Kelantan. Murah sket makcik urut dengan ikan haruan, kalo kat KL ni mahal.. *sengih-sengih*
Saya : Cehhhh..
.
Ini actually conversation saya dan En.Hubby last Saturday.. =P
Maklumlah, perut dia makin bulat.. Kita yang pregnant ni berat dah turun 4kg, dia pulak yang bagai dipam-pam.. Makan selera sungguh.. Terbalik pulak..
.
Pic source: Google image.. *Takde la besar ni bang eh?? Tapi besar la gak.. :P
P/s - Gurau-gurau bawak bahagia ye dak? :P

11 comments:

ellis said...

salam Jiey...

lama saya tk jengah umah Jiey.. tup2.. br tau Jiey sedang pregnant... Tahniah ek... semoga semuanya berjalan lancar & Jiey sihat2 selalu.... Ian mesti suka ek nk jd abang...

Kauthar said...

assalamualaikum jiey...apa khabar? lamanya tak singgah sini..dengar cite drpd ofismate ni je..dia slalu singgah blog jiey...alhamdulillah seronok dengar jiey pregnant..peluk cium utk ian ye :D

Lynn Abd Latib said...

jiey

hehehe,hubby lyn lak makin melengking mmg jenis x x naik badannya,,pelik!!

zura_habibhaariz said...

leh geng ar ngan sy n shah...perut buncit walaupun xde isi:p

Kakmim said...

2x baca br dpt tangkap... hahahaha

Marsha~ said...

siap dah plan nak pantang kat mana tak tahan... akekekekekekke

Angah said...

laa suspen je, ingat berbual ngan ibu lain di klinik ke ape ke..

A.I said...

laki aku pon bunting jenis yg tak branak2. hehehe....

Normaliza said...

jiey peknen eh? tahniah ye..take care :)

Nadiah Sidek said...

hihi..patut la pelik part *sambil angkat2 baju & gosok2 perut*..hubby sendiri rupanya :p

Aida Lela said...

:) comey je dialog tu. ingatkan kat klinik dengan pompuan lain yang pregnant..rupenye ur hubby..