Saturday, April 16, 2011

Saya suka Rayyan Ariff dulu, kini dan selamanya..

Bukan setakat suka, cinta, sayang, kasih dan semualah!!
.
Rayyan Ariff yang dulu, tembam, comel.. Tak banyak kerenah.. Tak suka nangis.. Tak berjaga malam.. Tak kisah dok main sorang-sorang.. Penuh dengan senyuman.. Manja.. Susah nak sakit.. Pendek kata, complete package idaman mak-mak yang mana tak susah langsung nak jaga..
.
 Senyuman buat awek2 cair nehh.. =)
.
 Mencebik pun still comel jugak.. =)
.
 Rambut kerinting, kulit putih, bulu mata lentik, bibir kecik, muka bulat, hidung jambu.. Owh tetap comel..
.
Itu Rayyan Ariff dulu..
.
Rayyan Ariff sekarang, badan slim bleh pki kebaya tapi lasak bukan main.. Buat sepah memang dialah champion.. Dah ada pe'el sendiri.. Kalau datang pangai nak merengek mengada, takde sebab pun dia bleh nangis sampai menjejeh air mata.. Kata nenek, sejibik macam pangai Mama masa kecik2.. :P
.

Panjat memanjat hobi Encik Ian sekarang ni.. =)
.
Walau apa sekalipun, satu benda je yang tetap tak berubah.. Manja sangat2 dengan Mama!! Asyik nak duduk menempel jerr.. =)
.
Kalo Mama duduk elok2 kat sofa, ada la budak kecik dtg panjat n duduk menempel kat sebelah.. Manja nar anak mama neh.. =)
.
Sayang sampai bila-bila.. 
=)
=)
=)

6 comments:

me suya said...

rindu dgn ian.
huhuhu tu baru separuh hari idup tnpa internet.. :) Ian comey~!

Mamamya said...

aduiiii....comeinya gambar yg encik ian tido tu.....gerammm...mcm nak cubit2 pipi dia....tp skrg pun still comel juga w'pun dah slim..^___^

MaMaNuRiN said...

Comelnya dia masa kecik kecik..dah besar ni pun comel tapi tak leh panggil comel la ibu, mamanurin panggil hensem heheheh. Moga terus kuat dan sihat yer tuan kecik

mmyAlqayyum said...

hi tuan RA yg macho...suke tgk pic dia....macho dr bby lg...suke tgk gmbr mencebik dia!!!

umi aiz said...

comel nye die tdo...

Kauthar said...

autie sayaaaaaaaaaaaaaaaang ian jugak :D