Saturday, April 4, 2009

Dan terlupa seketika..

Masa untuk menukar lampin.. Lampin yang sedia dipakainya saya buka, dan terus tubuh kecil itu saya angkat ke bilik air..
.
"Ian.. Ian.. Kalau ikut umur Ian ni, dan boleh bertatih dah.. Kan senang kalau Mama boleh tarik jer Ian ke bilik air.." Secara tidak sengaja, mudah sekali kata-kata itu meluncur keluar..
.
"Waduhhh.. Kok dibilang gitu.. Kalau saya, rasanya anak-anak saya sekejap saja udah besar. Belum puas bermain, belum puas didukung, udah tidak mahu dia.. Asyik mahu berjalan sajaaa.." Bibik berkata dengan senyuman..
.
Maaf sayang. Mama lupa lagi. Lupa untuk bersyukur dengan apa yang ada. Maafkan mama.. InsyaAllah you will walk and run son.. =)
.


Ian dan bibik berbual kosong..

P/s - Masih berhutang brown bag session.. :P

6 comments:

yatie chomeyl said...

nsb baik bibik ingatkan ;)

alyyani said...

cantik template weh. classic gitu. hmmm ade betul gak kata bibik ko tu yek. ade gak member aku ckp rindu masa anak dia time baby. skang da x mau dipegang, didukung2. da 10 bulan anak dia. kelebihan utk ko disitu. ;)

p/s: alhamdulillah ian dpt bibik yg baik...

~Puteri-Nuur~ said...

Jiey,

... dan saya masih menunggu anda melangsaikan hutang ituw.. tak sabar nak tahu ni ;-)

Leen Die said...

betuk jugak kata bibik tue..sib baik dia igtkan jiey..kak ambo pun ado bgth tym bb lah duk pakat suko pegang dah jalan malah doh sapo nak pegang nya..wah ian mmg baik ngan bibik yer jiey?..bagus2 ;P

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sabar sabar dan terus sabar ok jiey...
aku pun sebenarnya tak sabar utk semua itu...

Adwindaa said...

takpe jiey... kita sebagai manusia tidak terlepas dari sifat pelupa ni... dan syukur kerana sifat pelupa ni jugak akan mengajar kita lebih berhati2 untuk bertindak n berkata2...

ian will walk n run sooner...