Sunday, January 16, 2011

Berhenti menulis blog??

Saya tidak tahu blogger lain, tetapi untuk saya sendiri, ada waktu yang mana saya merasakan sudah tidak mahu menulis lagi.. Rasa malas menjalar di setiap ruang hati kerna apa yang saya paparkan hanya berteraskan intipati yang sama.. Tiada satu pun yang baru..
.
Namun apa yang membuatkan saya masih di sini?
.


Anda yang sering mendoakan kami!
Terima kasih!
=)

9 comments:

incik said...

slm..akak..janganlah stop tulis blog..
suka baca tentang ian..
n secara x langsung inspire saya untuk study baik2 sebab course saya sekarang memang deal dengan pelbagai jenis patient.Saya berharap,blog ni dapat terus inspire saya,supaya dapat jadi yang terbaik untuk tolong mereka yang memerlukan..
ian sangat comel..tiap kali entry baru,mesti saya tercari2 gambar ian..
plz jgn stop..

Mamanurin said...

betul tu, luahan rasa jiey adalah semangat untuk kami disini,bekongsi pendapat dan cerita..kekuatan rayyan satu kekuatan untuk kami sama-sama berjuang..kalau anak yang kecil macma rayyankuat, tak kan mamanurin yang dah meningkat usia nitakleh sekuat diakan..

Lynn Abd Latib said...

jiey

janganler...i loves to read this blog!!

Mrs. Simplicity said...

kadang2 kena bagi kredit kat komentar2 ni kan? inspired!

Bicara hati ibu aisya said...

Jiey, jangan berhenti menulis kerana sejak saya mengenali dunia blog, saya dah ada blog2 yang banyak memberi saya sumber inspirasi (yang tentunya menguatkan semangat saya kerna saya tahu bukan saya seorang saja yang diuji malah ada lagi yang lebih hebat terutamanya kamu 'family super')teruskanlah menulis kerana banyak pengalaman dan ilmu yang kamu telah kongsikan kepada kami khasnya ibu-ibu yang 'terpilih' ini.
Thank's a lot jiey!Hanya tuhan yang mampu membalasnya.

Rizziela said...

Janganlah stop berblogging jie...pasti kami semua akan merindui Ian.....

Semoga hasil penulisan Jie memberi kekuatan kepada kami2 yg memerlukannya

Anonymous said...

TAHNIAH!ANDA ADALAH IBU YANG BERJIWA BESAR.

Ima said...

Jiey,sy 1st bace blog jiey ms tgh2 search ttg fits..ms tu anak sy 1st time kene fits ms umur 4bln..sejak kenal blog jiey, sejak tu juga sy x jemu utk mbaca kisah ian..betapa besar dugaan ian n jiey hadapi berbanding dgn dugaan yg sy hdpi x sebrp tu..truskan menulis jiey..kerana smgt jiey sumber inspirasi bg sy..

kayyana said...

kak jiey.. anak kite punye nama yg sma... maknanye penjaga bg pintu syurga... didikan kak jiey buat saya yg muda ni rasa sgt tersentuh.. punye anak secomel dan seistimewa ian buat sye cekal melayan karenah anak saye... terukan berblogging kak.. sye mau lihat perkembangan ian dr semasa ke semasa...